Sunday, December 12, 2010

Awan semakin mendung ?



Kehujanan melanda :')

Hello peeps . sorry lame tak update blog yg semakin mendung ni . woot2 . Dunia semakin maju , pembangunan semakin pesat , jalan raya semakin sesak , rumahtangga semakin kucar kacir . anak kambing pak mat dah kena sembelih , arnab kat rumah aku semakin bersepah2 banyak nye . mmg bukan salah aku kalo sume tu nak jadi begitu pasal semalam hujan tak henti henti . haha . 


 Arnab gemok yang terselamat :D

ape ko merepek ni wan ?? *ni la side effect dye kalo ta tido mlm on9 smpai sakit2 blakang . bila coach baseball aku tanye . wan , apesal ko lari mcm kura2 ?? . sumenye sebab ko la arnab !!! kalo ko tak lari dari kandang ko malam smalam , takdenye aku nak cari ko smpai nak masuk longkang dpan umah aku tu ! abes kotor baju gap aku . nasib baik la aku ni ade lagi sifat prihatin terhadap haiwan2 terselamat mcm ko arnab . kalo tak da lame aku sembelih ko time raya korban aritu buat lauk . haha *kejam gila . dah2 . duduk dlm kdg tu diam2 . makan bnyk2 smpai gemok tau . hehe . mengarut gila . dah2 . sambung balik cite aku tadi :)





Disember Sonata :)

Setiap pagi aku bangun aku dari katil , bukak tingkap dan pastikan yang aku kat malaysia . sampai bila pon bukan korea singapore , taiwan , united kingdom atau pon korea selatan selagi aku tak pergi melancong . tah bila pon tak tau . nak tunggu ekonomi stabil pon tah bila . Angin bulan disember ni mmg buat aku bersweater mlm2 . kdg2 pegi mane2 mesti bwk payung coz asek hujan je kblakangan ni kat Hillcrest Garden ni . kalo siang konfirm panas gila . mmg hobi aku suke jln mlm2 mane2 aku suka . nak online tiap hari ? lagi bosan . tah ape ade mende nak ngarut lagi pon da taktau dah . tiba2 mr.Q sms *membe aku . mr.Q : wan , jom pegi manasir*kedai mamak minum coffee . punye la lame aku tunggu dia dari bulan 7 smpai skrg nak ajak lepak pasal dia ni jarang balik rumah . blaja kat perlis . biase la lame ta jumpe . mmg lame gak aku borak2 ngn dia dekat 3jam . dari cite pasal bola smpai ke kereta sume habis berborak . mmg xde keje btol . so aku tanye dia , jom jalan2 pergi genting ? sane mesti tgh musim sejuk kan ? *padahal same je . haha . at least xde la aku kebosanan kat rumah tu . ape2 hal pon sume tu dlm perancangan yg tak tau lagi jadi ke tak . hampeh btol :p



 p/s : sejak aku jadi waiter kat sheraton dulu baru aku sedar yg aku ade bakat buat coffee . hehe :) *terpengaruh dgn cite coffeeprince la ni :p
 




No comments:

Post a Comment